Size bir yazımda mükemmel erkek ve kadın var mıdır diye sormuştum.Pek çok farklı yorum geldi. Şimdi de kendi düşüncelerimi yazmak istiyorum. Ben mükemmel bir insan, bir hayat, bir ev, bir yurt kısaca mükemmel kelimesinin hakkını verecek hiçbir şeyin olduğuna inanmıyorum.İnsanları ele alacak olursak kime göre neye göre mükemmel insan? Yasalaşmış kriterler mi var? Hayır.

Bana göre mükemmel erkek karşısındakini anlayan, ona saygı duyan, sahip çıkan, koruyan biriyken, sana göre mükemmel erkek espirili, komik, karizmatik, saygılı olabilir. Herkesin mükemmeli kendine münhasırdır. Bu yüzden mükemmeli arayan insanları hiç anlayamıyorum.Bu görüşümü kanıtlamak için ilk önce size sormak istedim. Mükemmel kadın ve erkek var mıdır? Varsa size göre kimdir? Hangi özelliklere sahiptir?

d3w1l_w25th

Cevaplardan da anlaşıldığı üzere mükemmel erkek mükemmel kadın tek bir model değildir. Binlerce, milyonlarca mükemmel insan modeli yaratılabilir. Çünkü hiç bir insan aynı değildir. Peki mükemmeli bu kadar hummalı bir çabayla aramak niye? Neden mükemmel kadını yada mükemmel erkeği arayıp duruyoruz? Mükemmel insan var mı ki arayıp duruyoruz? Mükemmeli ararken neden kendimizi hırpalıyoruz? Ben size kendimce cevabını vereyim. Çünkü özeniyoruz. İzlediğimiz filmlerden, dizilerden, kitaplardan, ünlülerin ‘mükemmel’ hayatlarından…

Hayat böyle bir yer değil millet ben size söyleyeyim. Peri masallarında yaşamıyoruz. Üzgünüm kızlar beyaz atlı prensiniz gelip sizi hapis kaldığınız kulenizden kurtarmayacak. Kendinize gelin ve gerçekleri görmeye çalışın.Ne televizyonda gördüğünüz hayatlar gerçek ne arkadaşınızın size anlattığı mükemmel ilişkiler. İnsanlar hayatlarındaki olumsuzlukları sansürleyerek, güzel olayları da abartarak anlatmaya bayılır.Bu yüzden bırakın çevrenizdeki ilişkilerle, mükemmel erkeklerle, mükemmel kadınlarla sevgilinizi karşılaştırmayı. Bu şekilde asla mutlu olamazsınız.

56cb76da896a103a5d56d227ec073948

Gelelim hala mükemmel bir insan olduğuna inanlara. Diyelim ki aradığınız o mükemmel insanı buldunuz. Peki bu size yetecek mi? Kendimizi kandırmayalım.İnsanlar aç gözlü varlıklardır. En mükemmel eve, en mükemmel arabaya, en mükemmel insana bile sahip olsanız daha iyisi var mıdır acaba diye dışarıya bakarsınız. Kendinize yeni mükemmellik kriterleri koyarsınız. Daha iyisini, daha mükemmelini istersiniz.Buna ben de dahilim. Doyumsuz olduğumuz için ve asla yetinmeyeceğimiz için ben kesinlikle mükemmel insan görüşüne inanmıyorum. Benden tavsiye sizde böyle saçmalıklara inanmayın.Hayatınızı bu saçmalıklarla harcamayın.

ingilterede_yapilan_bir_arastirma_mukemmel_erkegin_var_olmadigini_ortaya_koyuyor_1

Sevin, aşık olun karşınızdaki insanı mükemmelleştirmeye çalışmayın. Başkalarına benzesin diye onu değiştirmek için uğraşmayın. Olduğu gibi sevebiliyorsanız sevin ve bırakmayın. Eğer sevemiyorsanız bırakın gitsin. Bunu yapmazsanız ancak onu ve kendinizi yıpratırsınız.Çünkü kimse kolay kolay değişmez. Sizi bir başkası değiştirmeye çalışsaydı sizde değişmezdiniz. Kim aslında olmadığı gibi davranmak ister ki?