Sizde benim gibi şuan yapılan yeni ve saçma sapan şarkılardan bıktınız mı? Yeni yetme şarkıların anlamsızlığından mı şikayet ediyorsunuz? O zaman buyurun size o aradığınız tadı barındıran eski şarkılar. Biraz iyi şarkı dinleyip kendimize gelelim öyle değil mi?

 

Bana böyle kadınım diyen bir adamla yaşlanmak isterdim.En sevdiğim şarkılardan bir tanesi.

 

Deniz ve mehtap sordular seni neredesin?

Sen bana geç geldin. Ben sana erken… Ne kadar güzel söylemiş değil mi? Pek çok ilişki de bu olmaz mı zaten? Her zaman bir taraf diğerine geç kalır.

 

Tam bir düğün şarkısı öyle değil mi? Eğer bir gün aradığım insanı bulursam -ki bu gidişle çok zor- düğün şarkım bu olurdu.( Ben galiba yalnız öleceğim. )

 

Bazen sevdiğiniz insana git demek zorunda kalırsınız. Bunun pek çok nedeni olabilir. Eğer hala o insanı seviyorsanız ve mecbur olduğunuz için git diyorsanız, dudaklarınızın arasından çıkamayan bir gitmeniz kalmış demektir.Gitme diye bağırmak istersiniz ama olmayacağını da bildiğiniz için gitme diyemezsiniz. İşte bu şarkı tamda bunu yaşayan insanlar için yazılmış.Bana ve tüm gitme diyemeyen insanlara gelsin.

Bu kadar güzel seven bir adam var mıdır acaba? Son sözlerine dikkat edin. ‘Sevdiğime gidiyorum ben.Biliyorum, biliyorum beni kovacak. Seviyorum, ne yapayım seviyorum. Bırak kovsun.’

Beğendikleriniz ve bu şarkılara eklemek istediğiniz şarkılar varsa bana yazabilirsiniz. Bende bütün beğendiğim parçaları eklemedim. Zamanla diğerlerini de eklemeye çalışacağım.

