Şu hiçbir şeyi umursamayan, doya doya yaşayan, gamsız insanlara o kadar çok özeniyorum ki. Başarabilseydim onlar gibi olmak isterdim. Üzüldüğümde saatlerce düşünmemek, günlerce huzursuz olmamak ne kadar güzel bir şey olurdu. Fakat gelin görün ki dünyanın en takıntılı insanıyım. Bunun bana zarar verdiğini bile bile yapıyorum üstelik. Düşünüyorum düşünüyorum…Kafamdaki fikri evirip çeviriyorum.

karikatur

Kendimi suçlu çıkarıyorum.Kendime kızıyorum yaptıklarım için kendimi azarlıyorum.O kadar dürüst ve hümanist bir iç sesim var ki asla başkası suçlu çıkarmaz. Genelde suçu hep ben de bulur. Bazı geceler bedenimden iki farklı kişi çıkar ve birbiriyle kavga eder. Ufak tefek, saçma sapan şeyler için tartışır durur. Bunun bana bir faydası var mı peki? Bu zamana kadar hiç görmedim. 

dusunmek

   Bu yüzden bir karar aldım ve düşünmemeye başladım. Sonuçta düşündükçe takıntı haline getiriyorum, takıntı haline getirince de kendimi yiyip bitiriyorum. İnanılmaz bir biçimde o kadar rahatladım ki bu kadarını ben bile beklemiyordum. Bu yüzden buradan benim gibi aşırı takıntılı insanlara seslenmek istiyorum. ( Sabah kuşağı programında halka seslenen sunucu gibi oldu ama idare edin.) Zihninizi serbest bırakın. Düşünmeyin. İnanın düşünmek size hiç bir şey kazandırmıyor.

464

Beyninizi sıkıntılarla üzüntülerle yormayın. Tam tersini yapın ve sizi mutlu eden şeyler düşünün. Sizi mutlu eden şeyler yapın. Kötü düşünmenizi sağlayan şeylerden veya kişilerden uzaklaşın. Daha huzurlu olmaya başladığınızı fark edeceksiniz. Korkmayın ve cesur olun. Gerekirse yalnız kalın. Bazen yalnızlık bile içinde bulunduğunuz durumdan katbekat daha iyi olabiliyor.

