Lise zamanlarında elime ilk kitabımı alıp okuduğum da bir şey fark ettim.İnsanların ( yazarların ) beni bu dünyadan koparıp tamamen farklı bir dünyaya götürmesini farklı kapılar açmasını ve farklı düşünmemi sağlamasını sevdiğimi.Daha sonra bunun ne kadar güzel ve ne kadar etkileyici bir yetenek olduğunu kabul edip ben de onlar gibi olmak istedim.İnsanlara ulaşabilmek onlar için hayal gücümden kocaman bir dünya yaratabilmek…

  Önceden bunu sadece aldığım kalın yapraklı büyük ajandalarıma yazıyor insanlarla paylaşmaya bir türlü cesaret edemiyordum.Çünkü yeterince iyi olmadığımı biliyordum.Usta yazarları okudukça kendimi çok acemi çok sığ hissediyordum.Sonraları nereden geldiğini bilmediğim bir cesaretle blog açmaya karar verdim.Artık ajandam ve arkadaşlarımın yorumları bana yetmemişti.Başka insanlarla buluşmak ve onlardan -olumlu olumsuz- eleştiriler almak istemiştim.Farklı insanlara dünyamı göstermek cazip gelmişti.Evet hala çok acemi ve sığ olduğumu düşünüyorum fakat insanların yorumları sayesinde daha çok yazıyor ve kendimi daha fazla geliştiriyorum.Bu yüzden sizi dünyama davet ediyorum.Hem kendim için hem de sizin için güzel bir ortam yaratmama yardım etmenizi ( yorumlarınızla ) diliyorum.İşte neden blog yazarlığı ve neden bu kadar çabalıyorsun sorularının cevabı bu. Hayal dünyamı başka insanlara da göstermek istiyorum.

