İnsanlar neden yazar? Pek çok kişiden duyduğum bir soru olduğu için bunu açıklama gereği hissettim. Bu devirde karşısındaki kişiyi beş dakika boyunca hiç konuşmasını kesmeden dinleyen kaç insan tanıyorsunuz? Benim size sayacağım kişiler iki elin parmaklarını geçmez. Herkes kendini dinletmenin haklı olmanın peşinde.Kimse kimseyi artık gerçekten dinlemiyor ama kendi söyledikleri dinlensin istiyor.Bu ne yaman çelişki.

Neden konuşmuyorsun da yazıyorsun diyenlere net ve kısa bir cevabım var. Çünkü beni ya konuşturmuyor yada dinlemiyorlar.Bende yazıyorum.Çünkü yazımı yarıda kesemezler.Yazdıklarımı okuyormuş gibi yapamazlar. Yapabilecekleri en kötü şey umursamayıp okumamaktır.Bende bu yüzden yazıyorum.Kendimi bağırarak çağırarak yada söz keserek dinletmeye çalışmak yerine bu şekilde ifade etmeye çalışıyorum.Her insan farklıdır.İletişim sadece konuşmayla gerçekleşen bir olay değildir benim için. Her insan kendini ifade etmek için farklı iletişim yolları arar.Bu da benim iletişim kurma şeklim.

