Kitapları çok severim. Bana verdiği hayal gücünden dolayı kitaplara saygı duyarım.Yeni bir kitap aldığımda onun beni farklı bir dünyaya farklı bir bilince sürükleyeceğini bilirim. Kapağını açar yavaşça koklar o güzel işlenmiş ağaç kokusunu içime çekerim ve bu benim için en büyük huzurdur. Kitapları hızlı okumam.Sindire sindire yavaş yavaş hayalini kura kura okurum.

Salonun içinde sokakta gözümün önünde canlanır hikayelerini bana göstererek anlatır karakterler.Yanındaymışım gibi canlanır gözümün önünde.Kitap okuyormuş gibi değil de izliyormuş hissederim kendimi.Bu yüzden benim için en önemli eşyalarım kitaplarımdır.

Size sayfalarca kitapları ne kadar sevdiğimi anlatabilirim ama bununla canınızı sıkmak yerine kısa kesip benim gibi kitap severlere kitaba saygısı olanlara çok beğendiğim bir videoyu göstermek istiyorum.Umarım sizde beğenirsiniz.

